DoporučujemeZaložit web nebo e-shop
TOPlist">
Povolání

Druid


Druidi jsou odpradávna strážci světa. Celé generace zůstávali v pokojném spánku, až dokud se nemuseli vzbudit, aby čelili hrozbě Plamenné Legie. Po Archimondově porážce se Druidi rozhodli zůstat v probouzejícím se světě a pomoci znovu vybudovat území zničené Legií. Útok Legie zanechal obrovskou jizvu v přírodním řádě a druidi se zavázali jej vyléčit. Druid je povolání velmi variabilní. Dá se o něm říct, že umí všechno ale ne pořádně (něco jako Brouk Pytlík). Protože je to bojovník přírody, může na sebe brát různé podoby s různými výhodami. Je schopný být tankem (medvědí forma), damage dealerem (kočičí forma) nebo healerem (normální, lidská forma). Počas levelování je většina druidů feral (tj. k
očka nebo medvěd),ale protože ke konci hry se může Druid přeměnit i na strom s bonusem k léčení je i výborný healer.



Hunter

Hunter, neboli lovec je Povolání zaměřené na používání střelných a fyzických zbraní (meče, sekery) v kombinaci se svým mazlíčkem (Petem), kterého si vybral a ochočil. Tento Pet vás bude mít rád podle toho jak mu budete dávat najíst (toho jídla co má rád) a budete získávat Oblíbenost. Pokud ho necháte hladovět, uteče od Vás. Tento pet slouží v PvP jako skvělý dmg, v PvE potom jako Tank :) Jak už bylo řečeno, hunter je fyzickým bojovníkem, tudíž u něj nenajdete žádná kouzla. Spoléhá se na svou střelnou zbraň, ke které se váže hodně jeho abilit a na sečné zbraně, se kterými je také částečně schopen zacházet. Hunterova slabina je jeho Death-zona, neboli 4 - 8 yardů, kde nemůže používat ani střelnou, ani sečou zbraň. Z takové situace mu musí pomoct pet :) Hunter je také specialista na pokládání pastí, které jsou pro nepřátelé neviditelné a v těchto pastech jsou elementy jako například led (zmrazení, zpomalení) či oheň (podpálení, výbuch).


Mage

Mág je standartním povoláním v každé RPG hře a nejinak i ve WoWku. Mage neboli kouzelník, jak už název napovídá si vytvořil velkou zálibu v kouzlech a magii, kterou téměř bezvýhradně používá v každém souboji. Je schopen vynikat ve třech oborech a sice Ohnivá, Ledová a Arcane kouzla ... V partě většinou hraje roli dmg dealera, automatu na pití a jídlo a také buffera, poněvadž je schopen zvýšit Intelect každému přátelskému hráči na půl hodiny kouzlem Arcane Intelect. Mág je také schopen soustředit svou mysl a pomocí teleportačních run a kamenů přemístit sebe, či celou partu do hlavních měst své frakce. Když se sečtou všechny jeho aspekty (jídlo, voda, intelect buff, dmg, portaly), tak je velice vyhledávaným společníkem při tovření ať už party či raidu. V PvP mág vyniká především díky abilitě Polymorph, kterou dokáže nepřítele proměnit ve zvíře (ovce, želva, prase) a tím získat čas.


Paladin

Paladin je svatým bojovníkem a obávaným protivníkem na všech bojištích. Vrhá se do žáru bitev posílen odvahou a svatými schopnostmi. Bojuje za svou zem a za dobro. Nemrtvé a veškeré zlo rozdrtí svým kladivem. Zvyšuje ability svých přátel svými aurami a svatými pečetěmi a když vypadá situace ztracená a beznadějná, Paladin posvětí padlé Svatým Světlem. Najednou jsou zdraví a silní a spolu zniční všechny nepřátele, kteří se jim postaví do cesty. Paladinové jako zastánci světlé strany se snaží ze světa vymítit všechno zlo a jeho největší podobu vydí v Nemrtvých, proti kterým neustále bojují. S příchodem Datadisku který se jmenuje Burning Crusade se situace ve světě World of Warcraft radikálně změnila. Dříve byl Paladin dostupný pouze pro stranu Aliance a to v zastoupení Lidí a Trpasliků. Nyný Paladin hrdě bojuje i za stranu hordy v podobě krvavých Blood Elfů a síly a výhody se konečně vyrovnaly. Mnoho lidí to však neguje s velkým nesouhlasem (stejně jako já) a přeje si aby se vše vrátilo ke starým časům ... už je však pozdě :D



Prieste

World of Warcraft je domovem mnoha náboženství. Většinu z nich řídí kněží a šíří je po celém světě. V Kalimdoru jsou priesti Nočních Elfů oddaní Měsíční bohyni Elune, zatím co Trpasličí priesti v Khaz Modanu rozšiřují mezi lid víru ve Světlo, v ruinách Lordaeronu nemrtví Priesti vyznávají černou interpretaci Posvátného Světla. Jedno ale mají všichni priesti společné. A to je jejich schopnost manipulovat s těmi, kteří se jejich víře oddají. Priest, neboli česky Kněz, je povolání vhodné jak do PvP tak do PvE. Většinou se priest bere jako léčitel, není divu, v tomto oboru je jen velmi těžko překonatelný. Proto se můžete těšit, že do party budete velmi žádaný (pokud se rozhodnete jít cestou světla a léčení). Priest může vyznávat i sílu stínové magie, kdy dává velice schopné poškození, může se proměnit do stínové formy která mu zvyšuje poškození stínovou magií, ale znemožňuje mu se léčit.


Rogue

Podvodník nebo také Rogue je povolání, které obnáší znalost jedů, lstí a nástrah. Rogue je také nejrychlejší povolání, protože všechny jeho ability jsou instantní a navíc má největší výhody s použitím dýk. Díky použití dvou zbraní a rychlému boji je v PvP velice silným soupeřem. Pokud ho ovšem někdo nezastaví například Frost Novou, Polymorphem nebo Entangling Roots. Rogue dokáže velice překvapit také možností Stealth, kdy se zneviditelní, ale jeho pohyblivost se sníží na 30%. V tomto módu může udílet extra dmg, nebo okrádat schopností Pick pocket, čímž z jakéhokoliv Humanoida nebo Undeada může vytáhnout několik málo peněz. To je velice výhodné hlavně ze začátku hry, kdy většinou nemáte téměř žádné peníze. Rogue má většinou vysokou šanci na úhyb (dodge) a ta se pohybuje kolem 20%-30%, podle toho kolik má agility. Jsou ale i takoví roguové, co mají šanci na úhyb 40%-50%. Když potom takhle vysokou šanci zkombinují se schopností Evasion (+50% dodge), jsou proti classům co používají fyzické zbraně ve velké výhodě. Navíc Rogue nemá manu, ale Energii a té má vždy 100 (v talentech nebo některými věcmi může mít 110 nebo 120). To znamená že pokud něco zabije rychle, což je Roguova specialita, nemusí vůbec na nic čekat a ihned jde zabíjet dál.
 

Shaman(Šaman)

Shaman je přírodní bojovník, využívající přírodu ve svůj prospěch, ať už škozením nepříteli nebo vylepšováním sebe samotného. Shaman má také velkou sílu, kterou ve správné chvíli dokáže proměnit ve vysoké dmg, ještě podpořené jeho totemy, kterých má Shaman nepřeberné množství a které mu pomáhají jak v obnově many nebo života, tak i ve zpomalení soupeře, jeho desorientaci nebo ztrátě životů. Totemy se ale velice těžko získávají, protože se dělí na čtyři odvětví a to vzduch, oheň, voda nebo země (Air, Fire, Water a Earth) a ke každému odvětví potřebujete odpovídající totem, který se získává z dlouhé questové linie a pokud nejste zrovna na Roleplaying, Shaman není zcela dobrá volba. Bez totemů by to nebyl on. Ale i bez nich se Shaman umí efektivně healovat, udílet velké dmg kouzly nebo zbraní. Ke všemu stejně jako warrior a paladin může nosit štít, který podstatně zvyšuje jeho Armor, takže redukuje mnohem víc dmg než ostatní povolání. Od 40 lvl může stejně jako Hunter nosit kovovou zbroj, což z něj činní ješte silnějšího potivníka, než se na první pohled zdá.


Warlock

Warloci byli mágové, kterí propadli temnému učení. Toužící po temných vědomostech, propadli se do magie, která nepocházela z Azerothu. Svou sílu nyní čerpají od Plamenné Legie, která jim dovoluje používat ničivé energie a vyvolávat démonické přisluhovače. Warlock je výborné povolání pokud chcete hrát bez pomoci jiných hráču, protože si umí vyvolat širokou škálu démonu. Ale i bez nich to umí. Má velký damage (i když většinou díky DoT spelům) ale je i výborný debuffer (laicky řečeno "oslabovač nepřátel"). Můžou také ovládat nepřátelé díky spelům Seduction a Banish. V raidu se hodí vždy, buď jako už výše zmíněný debuffer a damage dealer, ale i jako zásoba Helthstoneů, kamenů které vám umí doplnit život a Soulstonů, které vás sou schopné po smrti oživit
.


Warrior

Bojovník neboli Warrior je jako v každé hře class který má obrovskou výdrž, je to zuřivec a specializuje se na boj na blízko se sečnou či tupou zbraní. Jako jeden z mála může držet dvě zbraně najednou a to mu umožňuje udílet opravdu velké poškození vůči cíli. Warrior je také diky možnosti nosit štít, plátovanou zbroj a přepnout se do obraného postoje často volen jako Tank. K tomu jsou uzpůsbeny i jeho ability které jsou rozdělené na neutrální, čistě bojové a obrané. Warrior je stejně jako mnohá jíná povolání bezvýhradně závislý na svém oblečení a především na své zbrani. Warrior beze zbraně je jako Mág bez many. Tím že je Warrior takto závislý na itemech má většinou v Raidech přednost před hunterem, paladinem a ostatními classy při lootvaní zbraní. Warrior by se také měl velice dobře naučit při boji běhat a uskakovat, protože na stojící cíl se velice snadno útočí.
 











Vytvořeno službou WebSnadno.cz  |  Nahlásit protiprávní obsah!  |   Mapa stránek